Kampanja za borbu protiv raka pluća

ZADATAK    
Poznata farmaceutska kompanija, zajedno sa strukovnim zdravstvenim udruženjem, organizovala je kampanju “Tvoja pluća, tvoja odluka” sa ciljem da se poveća svest o raku pluća i njegovoj prevenciji kroz redovnu proveru i nadzor. Organizaciju događaja u više gradova, kao i izradu svih potrebnih materijala realizovali su POSH i PR Agencija New Media Team.
           
REŠENJE   
POSH&media je radila na osmišljavanju kreativnog dela kampanje, od izrade koncepta, osmišljavanje slogana, dizajna logotipa i key visual-a do odabira modela, fotografisanja i postprodukcije. Kreativno rešenje adaptirano je i na planirane kanale komunikacije poput novinskih oglasa, bilbord rešenja, press wall-a, roll up-a, promo pulta, brošura, lifleta, uniformi za promo tim i više vrsta POS materijala. Agencija je učestovala u organizaciji celog karavana koji je posetio više gradova u Srbiji.

black line