Promocija MINI Paceman-a

ZADATAK   
Zadatak se sastojao u osmišljavanju koncepta promocije novog MINI automobila - MINI Paceman-a. Prvo svetsko pojavljivanje ovog automobila je upravo bilo povereno MINI Srbiji i POSH&mediji. Projekat koji je POSH&media osmislila u vidu trodnevne promocije na Kopaoniku sa 3D mapingom kao vrhuncem događaja i zabavom nakon toga toliko se dopao MINI centrali u Nemačkoj da je POSH 3D projekat otkupljen i plasiran na svetskom nivou kao glavna promocija MINI Paceman-a. Primer toga možete pogledati putem linka: http://www.youtube.com/watch?v=3u7-IwTF9T0 MINI Paceman promocija u Izraelu koja je preuzela fajl i bila obučena od strane POSH-a kako da ga implementira.
 
MINI Paceman je prvi Sports Activity kupe na svetu u segmentu premijum malih i kompaktnih vozila. MINI Paceman je sedmi mo- del u porodici ovog brenda i pruža inovativnu kombinaciju sportskog, ekstrovertnog dizajna, zabavne vožnje karakteristične za MINI.
           

REŠENJE
Nakon analize ciljne grupe brenda i strateške procene dostignuća željenih ciljeva koje je klijent postavio pred agenciju, POSH je priredio pravu atrakciju na Kopaoniku za sve prisutne. Uz bogat muzički program, fenomenalnu scenografiju i specijalnim 3D efektima u vidu 3D mapping-a, u prijatnoj atmosferi After Ski party-a, uz kuvano vino, Smirnoff Ice i odlicne nemačke kobasice, predstavili smo novi Paceman. Najsrecniji su dobili i vredne nagrade, a kao glavnu nagradu- MINI Paceman na 7 dana.
 

black line