ELEMENTI MARKETINGA KROZ ISTORIJU FILOZOFIJE – Biti znači imati kampanju

17.01.2017

Drugi tekst u kom tragamo za elementima marketinga kroz istoriju filozofije vodi nas u XVII vek i na teoriju imaterijalizma Dzordza Berklija. 

Saznaj više...

ELEMENTI MARKETINGA KROZ ISTORIJU FILOZOFIJE - Igra senki

12.01.2017

Seriju priča u kojima analiziramo elemente marketinga putujući kroz istoriju filozofije vodiću hronološki. Datumi nas bacaju prvo u kolevku filozofije, staru Grčku. 

Saznaj više...

Gradilište dobrih odnosa

11.01.2017

Lafarge je vodeća svetska kompanija za proizvodnju industrijskih maltera. Ono po čemu se ova kompanije izdvaja od svoje konkurencije je PARTNERSKI odnos sa svojim klijentima koji se gradio od, no need for modesty, početka saradnje Lafarge kompanije i marketinške agencije Posh & Media. 

 
Saznaj više...

POSAO: Community Manager

26.08.2016

POSH&media traži pojačanje! Opširnije u tekstu...

Saznaj više...

O POSH-U    siva linija

 

POSH&media je tim mladih i ambicioznih profesio- nalaca sa jasnom vizijom marketinga za 21. vek. POSH možda asocira na luksuz, ali mi u POSH-u znamo da priuštiti sebi najbolje rešenje nije luksuz. Najbolje rešenje je naša obaveza i ono ne mora uvek da bude skupo. Ono na čemu nikada ne štedimo su ideje.
 
Ne štedimo svoju kreativnost i svoje resurse da osmislimo rešenja luksuzna po svojoj sofisticira- nosti i kreativnom izrazu.
Radeći sa brojnim klijentima kao što su:
MINI Srbija, Coca-Cola, EPS-Elektroprivreda Srbije,

 

Peštan, Vast, Hidroelektrane Bajina Bašta, Delta Sport, Suzana Perić, FAM-Fabrika maziva, Klas - Beogradska pekarska industrija, Fakultet Organi- zacionih Nauka,...) ostvarili smo dobre rezultate u specifičnim uslovima domaćeg tržišta. Mi ne nudimo instant rešenja. Svakom klijentu se posvećujemo sa posebnom pažnjom, osluškujući njegove potrebe i sagledavajući sve specifičnosti njegovog poslovanja, kako bismo ponudili najbolje, jedinstveno i potpuno personalizovano POSH rešenje.

 

POČNIMO ODMAH!