Organizacija korporativnog događaja/proslave

27.07.2016

Šta treba, a šta nikako ne treba raditi.

 

Šta treba:

 

  1. Uvek treba pozvati sve zaposlene, nezavisno od toga da li su direktori ili noćni čuvari. Kompaniju čine svi njeni zaposleni. Pozivanje svih zaposlenih ima pozitivan uticaj na timski duh.

  2. Uvek u događaj uključite nešto što će svima biti interesantno. Dajte do znanja svim zvanicama da to neće biti samo jedan u nizu dosadnih događaja, već nešto što će svima biti interesantni i nešt čemu mogu da se raduju.

  3. Uvek planirajte unapred. Ukoliko vaš događaj ne isplanirate dovoljno unapred, može vam se desiti da se isti održi u lokalnoj pekari preko puta kancelarije.

  4. Potrudite se da vaši korporativni događaji budu zabavni. Ukoliko vaši zaposleni smatraju da će im dogoađaj biti dosadan, lako se moće desiti da se ne pojave ili još gore da naprave sopstveni bez vas.

  5. Obezbedite interesantne zakuske i piće. Nemojte štedeti na posluženju za korporativni događaj, jer možete ostaviti loš utisak na zvanice.


Šta nikako ne treba da radite:

 

  1. Pazite da ne izaberete loš datum. Ukoliko kao vreme za događaj izaberete noć pred veliku prezentaciju ne možete očekivati opuštenu atmosferu.

  2. Ne pravite događaj u kancelariji. Kancelarija je mesto gde se obavlja posao i gde se provodi mnogo vremena. Zabavni događaji se dešavaju van iste. Pored toga dobra je ideja da zaposleni i saradnici imaju priliku da vide svoje kolege i u nekom drugom okruženju.

  3. Ne naplaćujete kotizaciju. Vi pravite ovaj događaj, nemojte tražiti gostima da isti finansiraju.

  4. Ne zovite na događaje nedavno otpuštene radnike. Za ovu stavku i nije baš potrebno detaljno objašnjenje.

  5. Opustite se. U kancelariji možda jeste šef, ali svakako je dozvoljeno da se opustite (ne previše) na događajima sa vojim kolegama.

Saznaj više...

Pet navika uspesnih Social media eksperata

07.06.2016

Slušaju svoju publiku / Koriste različite socijalne medije na različite načine / Oni postavljaju jasne i dostižne ciljeve /  Oni prate i analiziraju važne podatke / Oni sarađuju sa svojim potrošačima


Saznaj više...

Coca Colaboracija 2015 Coca Cola konferencija za distributere

03.11.2015

I ove godine POSH&media je imala čast da organizuje Coca Cola konferenciju za distributere za čije smo ime dali predlog još davne 2013 godine - Coca Colaboracija, koje je usvojeno i sada već tradicionalno organizovano pod tim imenom.
 

Saznaj više...

Fanta Halloween 2015

03.11.2015

Ove godine je Fanta tražila neku zanimljivu aktivaciju za svoje zaposlene u okviru Halloween-a. POSH&media je izašla sa par zanimljivih predloga koji su se dopali Fanti i koje smo zajedno i organizovali :)

Saznaj više...

O POSH-U    siva linija

 

POSH&media je tim mladih i ambicioznih profesio- nalaca sa jasnom vizijom marketinga za 21. vek. POSH možda asocira na luksuz, ali mi u POSH-u znamo da priuštiti sebi najbolje rešenje nije luksuz. Najbolje rešenje je naša obaveza i ono ne mora uvek da bude skupo. Ono na čemu nikada ne štedimo su ideje.
 
Ne štedimo svoju kreativnost i svoje resurse da osmislimo rešenja luksuzna po svojoj sofisticira- nosti i kreativnom izrazu.
Radeći sa brojnim klijentima kao što su:
MINI Srbija, Coca-Cola, EPS-Elektroprivreda Srbije,

 

Peštan, Vast, Hidroelektrane Bajina Bašta, Delta Sport, Suzana Perić, FAM-Fabrika maziva, Klas - Beogradska pekarska industrija, Fakultet Organi- zacionih Nauka,...) ostvarili smo dobre rezultate u specifičnim uslovima domaćeg tržišta. Mi ne nudimo instant rešenja. Svakom klijentu se posvećujemo sa posebnom pažnjom, osluškujući njegove potrebe i sagledavajući sve specifičnosti njegovog poslovanja, kako bismo ponudili najbolje, jedinstveno i potpuno personalizovano POSH rešenje.

 

POČNIMO ODMAH!